Verzendbeleid

Bedankt voor het bezoeken en winkelen bij overschoen-kampioen, we bezorgen pakketten naar Nederland via PostNL en internationaal via PostNL of een standaardservice naar keuze. We streven ernaar om alle bestellingen binnen 7 werkdagen na de datum van uw bestelling te verwerken en te verzenden, vanuit ons overschoen-kampioen-bedrijf. Bestellingen worden verwerkt van maandag - vrijdag excl. feestdagen. Houd rekening met extra tijd tijdens de lancering van het seizoen of het verkoopseizoen voor verzending vanwege de toename van het aantal bestellingen dat we moeten verwerken.

1. VERZENDKOSTEN

 Alle verzending op onze website is gratis. Wij rekenen geen verzendkosten, ongeacht of het product is verzonden.

2. TRANSIT, BEHANDELING EN BESTELTIJD BINNENLANDS STOPGEZET

Over het algemeen zijn binnenlandse zendingen 3-24 dagen onderweg (maandag tot en met vrijdag). De sluitingstijd voor de bestelling is 16.00 uur (GMT+01:00) Central European Standard Time (Amsterdam). De verwerkingstijd voor binnenlandse bestellingen is 1-5 werkdagen (maandag t / m vrijdag). En de internationale orderoverdrachtstijd is 5-7 dagen (maandag tot vrijdag)

3. Dragers

We gebruiken de volgende vervoerders om onze bestellingen te bezorgen:

  • PostNL

4. Douane, invoerrechten en belastingen voor alle bestellingen die buiten Nederland worden verzonden:


Let op bij internationale bestellingen; Er kunnen douanekosten, invoerrechten, belastingen en / of bemiddelingskosten van toepassing zijn. Neem contact op met uw lokale overheid / douane-expediteur om te zien of er kosten van toepassing zijn. Deze kosten zijn niet inbegrepen in uw bestelkosten. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om eventuele vergoedingen te betalen die uw regering mogelijk vereist.

5. WIJZIGING VAN ADRES


We kunnen het afleveradres niet wijzigen als het eenmaal onderweg is. Als u de plaats van bezorging moet wijzigen, neem dan binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling contact met ons op via info@salesconnection.nl of bel ons op +31(0)85-0060431

 

6. Annuleringen


Als u van gedachten verandert voordat u uw bestelling heeft ontvangen, kunnen we op elk moment annuleringen accepteren voordat de bestelling is verzonden. Raadpleeg ons restitutiebeleid als een bestelling al is verzonden.

 

7. Pakketten die tijdens het transport beschadigd zijn geraakt


Als je merkt dat een pakket beschadigd is tijdens het transport, wijs het pakket dan indien mogelijk af bij de koerier en neem contact op met onze klantenservice. Als het pakket is afgeleverd zonder dat u aanwezig was, neem dan contact op met de klantenservice met de volgende stappen.